1º de Maig, Vagues i Mesures col·lectives

Dia Internacional de l’Orgull 2018

Aquest dissabte, dia 16, el sindicat traurà el seu camió en la manifestació de Valencià.
Vine amb CCOO a celebrar l'Orgull!

El sindicat anima a tota l'afiliació a participar en les manifestacions convocades per celebrar l’Orgull LGTBI arreu del País Valencià. El Grup d’Acció LGTBI CCOO PV tornarà a palesar al carrer “el compromís sindical amb una societat respectuosa amb la diversitat i el treball quotidià per a construir espais lliures de LGTBIfòbia”.

L'any 2018 ha sigut declarat “l'any de l'alliberament trans” i les diferents associacions LGTBI del País Valencià han convocat a la ciutadania, als moviments socials, als agents socials i partits polítics a sumar-se a les manifestacions convocades en tot el territori.

CCOO PV tornarà a estar present en el dia gran per la defensa de lesbianes, gais, transsexuals, bisexuals i intersexuals i crida a donar suport a les convocatòries:

<iframe width='560' height='315' src='http://www.pv.ccoo.es/cms/embed.php?cod=v327473.mp4&cdn=vod' frameborder='0'></iframe>

2 de juny en Castelló

Manifestació convocada per Castelló LGTBI, a les 18.30 hores, des de la pl. de les Aules.

16 de juny en València

Manifestació convocada pel Col·lectiu Lambda, a les 19,30 en la Porta de la Mar. CCOO PV assistirà amb el seu camió i amb la pancarta que portarà el lema: 'En el treball, més que mai, sindicalisme i activisme LGTBI'.

21 de juliol en Alacant

Manifestació convocada per Diversitat des de la pl. dels Estels.

CCOO PV es referma en el seu compromís de combatre les situacions de discriminació laboral patides per a les persones LGTBI i anima a totes les persones que patisquen discriminació laboral per raó de diversitat sexual o de gènere a sol·licitar assessorament laboral i jurídic i denunciar-ho. “El silenci és còmplice de les discriminacions en el lloc de treball i volem trencar aquest cercle perquè cap discriminació en els llocs de treball quede impune” conclouen.

Des de Comissions Obreres vigilarem perquè la diversitat sexual i de gènere es continue incorporant en la negociació col·lectiva, de manera que es puguen incloure clàusules en aquesta matèria en els convenis col·lectius i plans d'igualtat. El repte és millorar les condicions laborals i la qualitat en l'ocupació de les persones LGTBI així com l'adopció de protocols que previnguen i combaten l'assetjament LGTBIfòbic.

Gran fiesta en la plaza del Ayuntamiento

Actos del Día Internacional del Orgullo LGTB en Valencia

És el moment!
de recuperar els drets arrabassats

María Jesús Salvador    79029
Julia Sánchez           77043

Siete convocatorias reclamarán en las calles 'NO + Precariedad'

Las plataformas locales NO + Precariedad, en las que participan activamente sindicalistas y afiliados a Comisiones Obreras, han convocado concentraciones y manifestaciones en siete localidades del País Valenciano el próximo sábado día 10 de febrero, coincidiendo con el sexto aniversario de la última reforma laboral.

En los municipios de toda España habrán movilizaciones simultáneas y durante esta semana se han sucedido las reuniones para organizarlas, abiertas a la participación ciudadana.

El sindicato anima a participar en las movilizaciones unitarias descentralizadas de mañana sábado, primeras acciones de denuncia pública de las múltiples formas de precariedad que padece la población más vulnerable, agravadas por la Reforma Laboral impuesta hace 6 años por el Gobierno del Partido Popular.

En el País Valenciano las protestan convocadas por las plataformas valencianas 'NO + Precariedad' se realizarán en dos momentos:

A las 12h

Alcoi (plaça Espanya)

Torrevieja (Plaza del Ayuntamiento)

Elda (Plaza de la Constitución)

Castellón (plaza de Santa Clara)

Elche (plaça de Baix)

A las 18h

Alicante (Paza del Mercado)

Valencia (Plaza del Ayuntamiento).

2018 02 10 cartel manifestacion 01

Som treballadors
Som treballadores
Som universitat

Manifestació 18 de novembre a les 18h en València desde Guillem de Castro, al costat del MuVIM

FINANÇAMENT JUST

2017 11 18 cartel 02

El pròxim mes de març es compliran 40 anys de la creació del Consell del País Valencià, un esforç compartit en el qual es va implicar tota la societat i que va desembocar en l'Estatut d'autonomia, que va permetre la recuperació de la capacitat dels valencians i de les valencianes de decidir el seu futur.
Quatre dècades més tard ens trobem en un moment que requereix aqueixa mateixa unitat per fer-nos escoltar i aconseguir un futur sense més hipoteca que la nostra capacitat per a generar riquesa, benestar i progrés.

Fins avui, cap dels sistemes de finançament ha tractat amb justícia la nostra Comunitat. Enguany, cada valenciana i valencià rebrem 237 euros menys que la mitjana de l'Estat, o 839 menys que l'autonomia millor finançada, la qual cosa equival entre un 10 % i un 29 % menys de recursos, respectivament.

Si sumem infrafinançament i infrainversió, enguany, la nostra discriminació arribarà els 1.600 milions d'euros, si sols ens comparem amb la mitjana. Estem en una situació insòlita, sobretot perquè tenim una renda per capita inferior en 12 punts a la mitjana. I, no obstant això, som l'autonomia que menys recursos per habitant rep; l'única que, tot i ser pobra, aporta al conjunt de l'Estat. El resultat és insuportable per a la ciutadania valenciana.
Davant d’aquesta prolongada discriminació, ja en l’any 2013 la Comissió de persones expertes per al disseny d'un nou model va assenyalar que el problema es remunta a l'inici dels sistemes de finançament autonòmic.

Per tot això exigim

1. Una reforma immediata del sistema de finançament que establisca un nou model amb recursos suficients i repartits equitativament entre totes les autonomies, que possibilite als valencians i a les valencianes tenir uns serveis públics fonamentals dignes i exercir les nostres competències pròpies.

2. Un repartiment de les inversions i una execució que acabe amb el dèficit inversor al nostre territori, que compense en tot cas la insuficiència inversora en els últims anys i dedique una quantitat de recursos ajustada al nostre pes poblacional.

3. El reconeixement dels dèficits de finançament acumulats directament pel mal funcionament dels diferents sistemes de finançament, i l'establiment de mecanismes de compensació perquè el nou model no nasca llastrat per la injustícia diferida dels anteriors.

El poble valencià ha de reivindicar més unit que mai, que puguem aconseguir plenament els drets reconeguts en la nostra Constitució. Vivim un moment històric en el qual podem acabar definitivament amb la discriminació, per avançar cap a una societat més prospera, més social i més justa.

2017 11 18 Cartel 03

Signa en favor d'un #FinançamentJustper al poble valencià.

Manifest

Som treballadors
Som treballadores
Som universitat

CCOO PV participa en les mobilitzacions contra la “desigualtat obscena”

Divendres 20, a les 13 h, CONCENTRACIÓ a la plaça Major de Castelló.

Dissabte 21, a les 18h MANIFESTACIÓ des de la pl. Alfons el Magnànim (Parterre) de València.

Dissabte 21, a les 18h MARXA des del Mercat Central d'Alacant i CONCENTRACIÓ en l’Esplanada. Alacant.

CCOO, que integra la plataforma Pobresa Zero, anima a la ciutadania a participar de les activitats i les mobilitzacions en torn al Dia Internacional per l’Eradicació de la Pobresa, el dia 17.
Les accions estan convocades a Alacant, Castelló i València.

Aquest any amb el lema 'Mou-te contra la desigualtat obscena', la Plataforma Pobresa Zero, vol denunciar la pobresa, la desigualtat i la insostenibilitat amb un discurs diferent, alhora que posar les persones i els seus drets en el centre com a qüestió de justícia social i dignitat humana. Creiem que l'enriquiment econòmic desmesurat d'unes poques persones a costa de l'empobriment de milions de persones és intolerable, immoral, obscé.

Programa d'Activitats

2017 10 21 cartel campaña 01

Som treballadors – Som universitat

Des de hui a les 9:00 fins al 18 d'octubre a les 12:00