CCOO PV edita una guia amb la legislació laboral bàsica 2015

Como cada any, la secretaria d’Acció Sindical de CCOO PV ha editat una guia amb tota la legislació laboral bàsica actualitzada.

CCOO fa públics els informes i guies laborals que elabora, ja que són un instrument útil perquè les treballadores i treballadors, coneguen i defensen els seus interessos i drets en el treball.

I les anem a seguir publicant i donant la major difusió, a pesar que STEPV les utilitze de manera tramposa i injusta per a fer mal als sindicats de la nostra universitat, ja que el realment important és que les treballadores i els treballadors disposen d'instruments útils per a l'exigència i defensa dels seus interessos i drets.

En aquesta ocasió CCOO posa a la vostra disposició esta publicació, perquè la consulteu en línia o la descarregueu en format pdf.

En línia

En pdf

La guia “Legislación Laboral Básica inclou les normes de cotització a la Seguretat Social i tota la regulació relativa a pensions, prestacions per desocupació i altres tipus d’ajudes.

Publicacions de CCOO

També posem a la teua disposició altra interessant guia:

Aprenents, Becaris i Treball precari

Una guia sobre pràctiques en l'empresa