Passos a seguir per a accedir al Servei de Plans de Pensions del BBVA Com a partícip del Pla de Pensions del Personal de la Universitat Politècnica de València, necessites seguir els passos següent per a consultar la teua situació en el Pla:

Primer.- Telefonar al telèfon de BBVA Pensions 902.22.44.66, on comprovaran les teues dades com a partícip del Pla. I sol·licites la "Targeta Pensions".

Segon.- Rebràs en el teu domicili una "sol·licitud de Targeta Pensions" que hauràs d'omplir i tornar al BBVA. Pots utilitzar el sobre que t'han enviat.
Recorda que la teua adreça ha d'estar correcta (carrer, porta, població, etc..), tant per a la Universitat com per a la Gestora del Pla.

Tercer.- Reps en el teu domicili la "Targeta Pensions" i el PIN per a utilitzar-la.

Quart.- A través de http://www.bbvanet.com/pensiones i amb la teua "Targeta Pensions" amb el seu PIN, podràs consultar la teua situació en el Pla.

Sobre inicial
Carta de presentació
Sol·licitud a emplenar
Condicions de la "Targeta Pensions" (01)