UPV i CNEAI
La Universitat Politècnica de València i la CNEAI subscriuen un conveni de col·laboració per a l'avaluació dels trams d'investigació del professorat contractat

La Universitat Politècnica de València i la Comissió Nacional Avaluadora de l'Activitat Investigadora (CNEAI) han signat un conveni específic de col·laboració que possibilita als professors contractats per temps indefinit (professors contratats doctors i professors col·laboradors) sol·licitar el reconeixement del complement de productivitat investigadora a partir de l'any 2008.

Els professors contractats per temps indefinit podran presentar la seua sol·licitud d'avaluació de l'activitat investigadora des del dia de l'entrada en vigor de la resolució i fins al 31 de desembre de 2008.

L'objectiu d'aquesta convocatòria és reconèixer els especials mèrits en l'activitat investigadora desenvolupada pel professorat contractat per temps indefinit de la Universitat Politècnica de València i incentivar el seu exercici.

Si desitges llegir la resolució íntegra, polsa en el primer dels dos enllaços que figuren a continuació.

Resolució
Convocatòria