1º de Maig, Vagues i Mesures col·lectives

Con motivo del Día de la Cero Discriminación, 1 de marzo, desde CCOO, insistimos:

Es necesaria ya una Ley Estatal LGTBI

Apostamos por la Cero Discriminación para lograr centros de trabajo diversos y justos

El 1 de marzo se conmemora el día de la Cero Discriminación.
La ONU estableció la fecha para recordar que todo el mundo puede involucrarse para conseguir una sociedad más igualitaria y justa. Y nosotros lo exigimos en el ámbito laboral.

Hacen falta convenios y acuerdos colectivos con medidas encaminadas a lograr la igualdad de todas las personas.

Els drets es conquisten i es defensen

Edifici 6-E (Centre de Salut Laboral)
Julia Benet        77040
Pepe Mantas  (Alcoi)    28428

CCOOPV-UGT-STEPV-CSIF-SEP

Anunciem a la Generalitat valenciana i totes les Universitats que no aturarem les mobilitzacions fins que no es convoque una reunió amb totes les parts per a procedir a la signatura definitiva del Conveni. Si no es produeix la signatura de l’acord que hem estat negociat durant els darrers anys, l’escenari és de conflicte al carrer.

Recordem que ja ha estat autoritzada la partida pressupostària per a les millores retributives que ja hem acordat en el conveni no signat. Així mateix, el conveni compta amb l’informe favorable de la Conselleria d’Hisenda. Per tant no comprenem ni acceptem el retard inexplicable de la signatura del conveni negociat i pactat.

Les concentracions tindran lloc dilluns 9 de desembre a les 11.00 hores a de les seus del Govern a les tres províncies valencianes:

- Alacant, Casa de les bruixes, Avinguda Dr. Gadea, 10

- Castelló, Casa dels caragols, Carrer Major, 78

- València, Palau de la Generalitat; Plaça de Manises

Si no hi ha signatura de l’acord, el govern valencià ens aboca al conflicte.

2019 12 09 Cartel 02

Més mobilitzacions fins aconseguir el Conveni d'Universitats

CCOOPV-UGT-STEPV-CSIF-SEP

El próximo lunes 9 de diciembre las organizaciones sindicales que hemos negociado el convenio (CSIF-CCOOPV-UGT-STEPV-SEP) convocamos nuevas concentraciones y llamamos al personal afectado a que se movilice para reivindicar la firma.

Anunciamos a la Generalitat valenciana y a todas las Universidades que no pararemos las movilizaciones hasta que no se convoque una reunión con todas las partes para proceder a la firma definitiva del Convenio. Si no se produce la firma del acuerdo que hemos negociado durante los últimos años, el escenario será de conflicto en la calle.

Recordamos que ya ha sido autorizada la partida presupuestaria para las mejoras retributivas que hemos acordado en el convenio no firmado. Así mismo, el convenio contó con el informe favorable de la Consellería de Hacienda. Por tanto, no comprendemos ni aceptamos el retraso inexplicable en la firma del convenio ya negociado y pactado.

Las concentraciones tendrán lugar el lunes 9 de diciembre a las 11:00 horas a las sedes del Gobierno en las tres províncias valencianas:

- Alicante, Casa de las Brujas, Avenida Dr. Gadea, 10

- Castellón, Casa dels caragols, Carrer Major, 78

- Valencia, Palau de la Generalitat; Plaza de Manises

Si no hay firma del acuerdo, el gobierno valenciano nos aboca al conflicto

2019 12 09 Cartel 01

Som treballadors
   Som treballadores
      Som universitat

CCOO PV edita una guía con toda las normas sobre cotización a la Seguridad Social, pensiones y todo tipo de prestaciones.

Un documento para conocer los derechos en el ámbito laboral y social.

Julia Benet             77040

Afilia't CCOO :  https://afiliados.uar.ccoo.es/afipub/newafil/index.php

CCOO y UGT convocan movilizaciones el 27 de noviembre contra el despido por enfermar

Con el lema ‘No al despido para enfermar. Defiende tus derechos’, CCOO y UGT han convocado movilizaciones en todo el Estado el próximo 27 de noviembre. En el País Valenciano, las concentraciones tendrán lugar a las 12.00 horas, a la Delegación del Gobierno en Valencia y a las subdelegaciones de Alicante y de Castelló.

Mobilitzacions contra l’acomiadament per emmalaltir

27N. A les 12.00 hores, concentracions a la Delegació del Govern de València i a les subdelegacions d’Alacant i de Castelló.

CCOO convoca concentracions a tot el país en resposta a l’alarma social provocada per la Sentència del Tribunal Constitucional, que avala l’acomiadament objectiu per malaltia, amb baixa mèdica justificada. El sindicat exigeix derogar l’article que ho permet, el 52.d de l’Estatut dels treballadors, modificat en la reforma laboral de 2012.

Manifest 27N_Valencià

Manifiesto 27N_Castellano

Amb el lema ‘No a l’acomiadament per emmalaltir. Defensa els teus drets’, CCOO i UGT han convocat mobilitzacions a tot l’Estat el pròxim 27 de novembre. Al País Valencià, les concentracions tindran lloc a les 12.00 hores, a la Delegació del Govern a València i a les subdelegacions d’Alacant i de Castelló.

La Sentència del Tribunal Constitucional del passat 16 d’octubre avala la constitucionalitat de l’acomiadament objectiu per absències intermitents, encara que siguen justificades, utilitzant com a arguments el dret de llibertat d'empresa, la defensa de la productivitat, o que no es vulnera el dret a la protecció a la salut. L’article de l’Estatut dels treballadors que ho permet, el 52. d, va ser modificat en la reforma laboral de 2012 i es va endurir la seua aplicació.

Això està provocant més acomiadaments objectius per emmalaltir, que els treballadors i les treballadores acudisquen a treballar sense estar recuperats per por a l’acomiadament. Les persones treballadores es veuen espentades a no poder absentar-se justificadament del seu lloc de treball, amb el conseqüent risc per a la seua salut i per a la resta de la plantilla.

Una situació que afecta el conjunt de la població treballadora, però especialment les treballadores, ja que són elles les que pateixen una incidència major de patologies que exigeixen períodes de recuperació curts i discontinus. Uns objectius perfectes per a l’aplicació del 52. d.

Per a CCOO, això resulta intolerable en un estat social i de dret. Per tant, exigeix la derogació de la reforma laboral i de l’article 52. d en particular, com a única via per a defensar el dret a la salut en el treball. És urgent suprimir un precepte legal que empara la discriminació i que culpabilitza la persona treballadora, que no pot exercir el seu dret a la recuperació efectiva

Manifiesto 27 de noviembre

Gaceta Sindical Digital No al despido por enfermar

Unai Sordo explica la convocatoria de movilizaciones del 27N

Som treballadors
   Som treballadores
      Som universitat

Consulta la legislación laboral básica actualizada 2019.

Un documento para conocer los derechos en el ámbito laboral y social.

CCOO, primer sindicat a Espanya
CCOO ha aconseguit 96.249 delegats/as, el 35,7% del total, en les eleccions sindicals celebrades en empreses privades i en les Administracions Públiques.
Amb aquests resultats, CCOO revalida la seua condició de primer sindicat del nostre país, ho és des dels anys 90, amb una diferència de 8.051 representants sobre el segon sindicat, la Unió General de Treballadors.
Així ho acredita el Ministeri de Treball en una certificació el dia 19 de juny de 2019.

Julia Benet             77040

Afilia't CCOO :  https://afiliados.uar.ccoo.es/afipub/newafil/index.php

CCOO se suma a la Marcha por la ciencia

19_OCT, 12 h. Puerta del Sol - Congreso Diputados

Asociaciones, organizaciones científicas y sindicatos (CCOO, UGT, CSIF y SAT) han convocado una marcha este sábado día 19 en Madrid para reivindicar un pacto de estado que asegure, a lo largo de la próxima legislatura, un mínimo del 2% del PIB en la inversión en I+D y un plan de choque para recuperar el nivel de recursos humanos y la reducción de las edades medias de las plantillas de personal.

El objetivo último del pacto es estabilizar la investigación, un acuerdo que lleva años reivindicándose por todos los sectores implicados.

Desde CCOO te invitamos a participar en la "Marcha por la ciencia" este sábado 19 de octubre, que partirá desde la Puerta del Sol (12:00 h.) hasta el Congreso de los Diputados.

Manifiesto Marcha por la Ciencia 2019 (enlace)

2019 10 19 Cartel Marcha por la Ciencia

CCOO respalda la convocatoria de Marcha por la Ciencia

No ens oblidem que som una universitat pública

Julia Benet        77040

CCOO PV crida a participar en la reivindicació del 9 d'Octubre

La Comissió 9 d’Octubre, de la qual CCOO PV participa, convoca a la manifestació del dimecres 9 d’Octubre de 2019 a València, que eixirà a les 18.30 hores des de la plaça Sant Agustí i clourà a la plaça Amèrica.

CCOO PV acudirà a la manifestació amb la pancarta "Sí al valencià, sí al País". Fem una crida a sumar-vos a la mobilització i acudir a la nostra pancarta, a partir de les 18 hores al quiosc de la cantonada entre la Pl. Sant agustí el el carrer Xàtiva.

CCOO PV forma part de la Comissió 9 d'Octubre, juntament amb altres organitzacions com ACPV, Ca Revolta, Societat Coral El Micalet, ACV Tirant lo Blanc, Escola Valenciana, Plataforma per la Llengua, BEA, PDD, UGT-PV, Intersindical Valenciana, Compromís, Podem, EUPV, ERPV, JERPV i PSPV-PSOE.

Des del sindicalisme de classe compromés amb la defensa dels drets socials i laborals us animem a participar en la nostra diada de caire festiu, participatiu i també reivindicatiu.

Aquest 9 d'Octubre  el sindicat convoca a participar en la manifestació per avançar vers “El País que volem”, perquè encara que hem avançat molt els últims anys, tenim encara camí per recórrer per a garantir drets i llibertats.

Quin és el País que volem? en la manifestació d'enguany, la Comissió portarà sis banderoles darrere de la pancarta principal amb sis llegendes: feminista, ecologia, drets, llibertats, valencià i finançament; en referència a sis de les grans línies reivindicatives del futur que volem per al País Valencià.

Manifest 9 d'Octubre 2019

Els drets es conquisten i es defensen