Idiomes - Llengües

Manifestació commemorativa del 25A

CCOO PV participa en la manifestació commemorativa del 25A

El dissabte dia 13 d’abril, a les 18 hores, des de la plaça Sant Agustí de València, Acció Cultural del País Valencià ha convocat la manifestació de commemoració de la Diada del 25 d’Abril amb el lema ‘Perquè no torne el passat. Continuem avançant’.

El sindicat donarà suport a aquesta convocatòria de commemoració identitària i reivindicació de progrés, en lluita contra la corrupció, l’autoritarisme i la marginació o persecució de la llengua i la cultura, que ha de ser un crit ciutadà pel futur del poble valencià.

El lema de la manifestació recorda que encara hi ha molt per fer i cal mantindre l’esforç per consolidar el que s’ha avançat i per revertir tants anys de polítiques profundament antivalencianes.

Els objectius de la mobilització inclouen un finançament just, recuperar TV3 i la reciprocitat amb IB3, la competència lingüística per a l’accés a la funció pública, una Llei d’igualtat lingüística, una Conselleria de Cultura, entrar en l’Institut Ramon Llull...

Tot això només serà possible amb una societat decidida, organitzada i mobilitzada, que sàpiga respondre a les minories extremistes amb serenitat i, alhora, que faça un nou pas endavant vers una democràcia plena i madura.

CCOO PV crida a la seua afiliació a mobilitzar-se el dissabte 13 d’abril en la manifestació de commemoració de la Diada del 25 d’Abril i visibilitzar el desig majoritari de canvi en favor de les persones, la cultura i el país.

Som universitat pública

Tot a punt per als cursos de valencià mitjà (2015)

La matrícula quedarà oberta el 21 de setembre 2015 per al curs presencial. Pel que fa a la formació a distància, ja està obert el termini d'inscripció fins al dia d'inici del curs, el 15 de setembre 2015.

CCOO PV organitza cursos de valencià mitjà per a la preparació de les proves de novembre de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià. Les persones interessades poden escollir entre dues modalitats formatives: classes presencials o a distància.

La durada del curs intensiu presencial serà de 30 hores repartides en cinc setmanes.

L'Oficina de Promoció i Ús del Valencià de CCOO PV organitza cursos de valencià per a persones interessades a aprendre la llengua o que necessiten preparar la prova de novembre de la JQCV. Els cursos pretenen aprofundir en els continguts pel que fa a la comprensió i expressió orals i escrites, i abastarà aspectes diferents d'ortografia, lèxic i gramàtica.

Curs mitjà presencial

La durada del curs intensiu presencial serà de 30 hores repartides en cinc setmanes, des del dia 7 d'octubre 2015 fins a l'11 de novembre 2015 amb l'horari següent: dilluns i dimecres, de 16.00 h a 19.00 h.

La matrícula quedarà oberta el 21 de setembre 2015, fins a esgotar places. Caldrà aportar-hi una fotocòpia del DNI i el pagament es farà en efectiu. Els preus del curs per a l'afiliació de CCOO PV són de 50 € i les persones no afiliades abonaran 85 €. Per més informació, podeu fer servir el correu habitual   Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.   i també ara   Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

A partir de setembre tindreu a l’abast la informació completa.

Curs mitjà en línia (teleformació)

Aquesta modalitat formativa, mitjançant internet i la plataforma de Forem PV amb qui l’Oficina de Promoció i Ús del Valencià organitza conjuntament el curs, tindrà una durada de 10 setmanes, a partir del dia 15 de setembre 2015. Ja està obert el termini d’inscripció fins al dia d’inici del curs.

Els continguts, exercicis, lectures i dictats estaran supervisats per la professora amb qui es mantindran també tutories per resoldre dubtes i fer consultes.

Trobareu tota la informació de 2015 en aquest enllaç:

Preinscripció

*Recordem que no hi ha segon període de matrícula dels exàmens de la JQCV.
Així, només podran presentar-s’hi les persones prèviament matriculades en 2015.