Salut Laboral

Saps que pots accedir a la teua història de salut?

La Secretaria de Política Social de CCOO PV, juntament amb la Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris, ha elaborat un fullet informatiu per a donar a conéixer la possibilitat d’accedir a la història clínica personal des de qualsevol ordinador o dispositiu. Un dret de la ciutadania a la informació que permet una sanitat més pròxima i accessible.

Entre els drets de ciutadania està accedir a tota la documentació sanitària personal. Per aquest motiu, la Secretaria de Política Social de CCOO PV vol divulgar la possibilitat de com obtindre aquesta informació de manera fàcil, directa i des de qualsevol ordinador o dispositiu.

És una reivindicació del sindicat anar augmentant els drets de la ciutadania a una sanitat oberta i democràtica. CCOO PV considera que la possibilitat d'accedir a la història de salut personal amplia el dret a la informació i permet una sanitat més pròxima i accessible.

A través del portal d’Història de Salut Electrònica (HSE)de la Conselleria, es poden consultar els informes clínics de cada pacient, guardar-los i imprimir-los.

En aquets portal, cada ciutadana o ciutadà pot accedir a:

- Història clínica resumida.

- Informe clínic d’urgències.

- Informe de cures d’infermeria.

- Informe clínic d’alta.

- Informe de resultats de proves de laboratori.

- Informe de resultats de proves diagnòstiques.

- Informe de resultats de proves d’imatge.

- Informe clínic de consulta externa.

- Informe clínic d’atenció primària.

L’accés a aquest portal és únicament per als ciutadans i les ciutadanes que tinguen el seu empadronament al País Valencià i disposen de la targeta sanitària SIP.

Per a més informació pots contactar amb la Secretaria de Política Social de CCOO PV per via telefònica (963882100 ext. 72400 i ext. 72428), per correu electrònic (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.) o acudir a la seu de CCOO PV en pl. Nàpols i Sicília, 5 de València prèvia cita.

Fullet CCOO PV - història clínica

Folleto CCOO PV -  historia clínica

Som treballadors
   Som treballadores
      Som universitat

28 abril 2018

Generación segura y saludable

Este año, el Día Mundial de la Seguridad y la Salud en el Trabajo y el Día Mundial contra el Trabajo Infantil se unen en una campaña conjunta para mejorar la seguridad y la salud de los trabajadores jóvenes y poner fin al trabajo infantil.

La campaña tiene como objetivo acelerar la acción para alcanzar el Objetivo de Desarrollo Sostenible 8, en particular la meta 8.8 de promover entornos de trabajo seguros para todos los trabajadores para 2030 y la meta 8.7 de poner fin a todas las formas de trabajo infantil para 2025. A fin de lograr estos objetivos en beneficio de la futura generación de la fuerza de trabajo se requiere adoptar un enfoque concertado e integrado para la eliminación del trabajo infantil y la promoción de una cultura de prevención en materia de  seguridad y salud en el trabajo

Los 541 millones de personas jóvenes trabajadoras de 15 a 24 años (entre las cuales se cuentan 37 millones de niños y niñas en situación de trabajo infantil peligroso) representan más del 15 por ciento de la fuerza laboral mundial y sufren hasta un 40 por ciento más de lesiones ocupacionales no mortales que los trabajadores adultos de más de 25 años.

Muchos factores pueden aumentar la vulnerabilidad de las personas jóvenes a los riesgos en el trabajo, como su etapa de desarrollo físico y psicológico, la falta de experiencia laboral y de capacitación, la limitada conciencia de los peligros relacionados con el trabajo y la falta de poder de negociación que puede llevar a los trabajadores jóvenes a aceptar tareas peligrosas o malas condiciones de trabajo.

La campaña del Día Mundial de la Seguridad y la Salud en el Trabajo de 2018 destaca la vital importancia de abordar estos desafíos y mejorar la seguridad y la salud de los trabajadores jóvenes, no solo para promover el empleo juvenil decente, sino también para vincular estos esfuerzos en la lucha contra el trabajo infantil peligroso y todas las otras formas de trabajo infantil.

Som treballadors
Som treballadores
Som universitat

Els drets es conquisten i es defensen