PROPOSTA DE MODIFICACIÓ PLA CONCILIA UPV

Durant diverses setmanes s’ha estat treballant en l’actualització del Pla Concilia de la UPV en la part de permisos, llicències, reduccions de jornada, creació Comissió paritària de seguiment, disposició addicional i annexos, per a incorporar les millores que s’arrepleguen en el Decret 42/2019 del Consell, de regulació de les condicions de treball personal Generalitat en equiparació amb el personal de la UPV.

Es pretén unificar el Pla Concilia de PAS-PI  i  el Pla Concilia de PDI.

Pel que fa al PAS-PI, CCOO està conforme, però en el que afecta al PDI, CCOO no està d’acord ja que en el punt 6 Reduccions de Jornada apartat 18, que tracta d’explicar com s’aplicaran les reduccions en la jornada de PDI quant a l’assignació de docència, no és clar.

Per això per a donar un millor enfocament CCOO planteja afegir el següent paràgraf:

“La reducció de jornada afectarà la totalitat de la jornada laboral, repercutint de manera proporcional en les hores lectives (crèdits) que corresponguen impartir al professor segons la Normativa d’Ordenació Acadèmica, excepte quan la reducció no suposa una deducció de retribucions en els casos contemplats en el punt 6.4.”

CCOO vota en contra de la proposta de modificació Pla Concilia perquè es manté l’apartat 18 sense admetre el plantejament presentat, d’aquesta manera el citat apartat es queda inconclús.

No obtenint la majoria simple necessària en la votació de la proposta, el document es presentarà en el pròxim Consell de Govern per a la seua aprovació.

D’altra banda, l’administració es compromet a revisar amb major deteniment els punts que afecten el PDI.

Punxa ací per a veure l’esborrany de la proposta de Pla Concilia.

Des de CCOO hem preparat una guia que contempla els canvis i millores que s’han incorporat a les parts revisades de la nova versió de Pla Concilia UPV, punxa ací per a veure la guia.