
Cambios en Vicegerencia
julio 27, 2026
Felices vacacions
julio 28, 2026Des de CCOO UPV volem expressar la nostra solidaritat i suport a totes les persones afectades per l’incendi que està impactant la Serra d’Espadà. Ens trobem davant d’una situació d’enorme gravetat que genera preocupació, incertesa i angoixa, i que posa de manifest la necessitat de disposar d’uns serveis públics sòlids, prou dotats i capaços de donar una resposta eficaç tant en l’atenció a la ciutadania com en les tasques d’extinció i protecció del territori.
Aquest episodi evidència, una vegada més, la responsabilitat d’aquells sectors que continuen negant l’emergència climàtica o minimitzant-ne els efectes, així com de qui dona suport a aquestes polítiques. La manca d’inversió en serveis públics essencials, especialment en prevenció, emergències, sanitat i educació, debilita la capacitat de resposta davant de situacions cada vegada més freqüents i complexes. Reduir recursos públics per afavorir beneficis fiscals a les rendes més altes no contribueix a millorar les condicions de vida de la classe treballadora ni a reforçar la seguretat col·lectiva.
Volem reconéixer i valorar la tasca exemplar dels equips de bombers i bomberes que treballen en primera línia per protegir les persones, els béns i el medi natural. De la mateixa manera que van mostrar el seu suport a la comunitat educativa durant les mobilitzacions en defensa de l’ensenyament públic, des d’ací expressem el nostre suport a les seues reivindicacions per disposar de més recursos humans i materials, estables i suficients, orientats tant a la prevenció com a l’extinció d’incendis.
Més inversió en prevenció i emergències. Més recursos per als serveis públics.




