Falta total de transparència convocatòria borsa de treball categories d’administratius C1 i d’auxiliars de servei C2

El passat 7 de juliol des del Servei de RRHH ens comuniquen que per a cobrir llocs per absències temporals hi ha borses de treball d’aquesta Universitat que estan esgotades, les categories que urgeix cobrir són: administratius i auxiliars de servei, per la qual cosa sent processos que comporten una presentació elevada d’aspirants, de conformitat amb els disposat en la normativa de bosses de la UPV (apartat 5.2.) eleven a les organitzacions sindicals la proposta per a tramitar amb caràcter urgent i excepcional convocatòria de selecció a través del Servei Valencià d’Ocupació – LABORA, recaptant del mateix la preselecció de les persones aspirants amb els criteris que s’establisquen per la Universitat.

Simultàniament a la remissió de la convocatòria a LABORA, es publicarà en el MICROWEB del Servei de Recursos Humans i en la Seu electrònica, l’anunci d’aquesta convocatòria.