Subida Salarial del 2% para el 2024

CCOO Informa: Incremento salarial garantizado del 2% a partir del mes de septiembre

El passat 2 d’agost de 2024, el Consell de la Generalitat, va aprovar la modificació pressupostària per la qual s’autoritza el pagament de l’increment salarial addicional del 2% dels empleats públics, respecte a les retribucions vigents el 31 de desembre de 2023. La UPV disposa d’una transferència de crèdit de la Generalitat Valenciana de quasi 5 milions d’euros (4.874.696,45) per a fer front al pagament d’aquest increment salarial addicional. CCOO espera que la UPV complisca amb el seu compromís de fer efectiu el pagament del 2%, amb efectes retroactius des de l’1 de gener de 2024, en la nòmina de setembre. Com hem anat informat anteriorment, aquest increment salarial és fruit del “Acord per a l’Administració del Segle XXI”, subscrit per CCOO el passat 2022.

********************************

El pasado 2 de agosto de 2024, el Consell de la Generalitat, aprobó la modificación presupuestaria por la que se autoriza el pago del incremento salarial adicional del 2% de los empleados públicos, respecto a las retribuciones vigentes el 31 de diciembre de 2023. La UPV dispone de una transferencia de crédito de la Generalitat Valenciana de casi 5 millones de euros (4.874.696,45) para hacer frente al pago de este incremento salarial adicional. CCOO espera que la UPV cumpla con su compromiso de hacer efectivo el pago del 2%, con efectos retroactivos desde el 1 de enero de 2024, en la nómina de septiembre.

Como hemos ido informado anteriormente, este incremento salarial es fruto del “Acuerdo para la Administración del Siglo XXI”, suscrito por CCOO el pasado 2022.