CCOO PV crida a participar en la Cadena Humana per Palestina. 12 de maig, a les 11.00 hores, en el passeig marítim

CCOO PV crida a participar en la Cadena Humana per Palestina

El sindicat estarà present en l’acció prevista per al 12 de maig, a les 11.00 hores, en el passeig marítim de València, organitzada per la plataforma «València amb Palestina» de la qual Comissions Obreres forma part.

Els pobles del món han d’alçar-se contra el genocidi que pateix el poble palestí. És per això que el sindicat fa una crida a la participació de l’afiliació per a unir-se a la Cadena Humana per Palestina, una manifestació de solidaritat i d’esperança que tindrà lloc diumenge que ve dia 12 de maig, en el passeig marítim de València. Ens reunirem al costat de les estàtues dels dofins a les 11 h del matí per a formar una cadena que s’estendrà al llarg del passeig, simbolitzant el nostre compromís indestructible contra el genocidi i la neteja ètnica.

Des de “València per Palestina” perseguim que aquesta cadena humana siga una expressió diversa i poderosa de solidaritat, que represente persones de totes les edats i procedències unides contra les injustícies perpetrades contra el poble de Palestina.

Uneix-te a la causa:

Formulari d’adhesió ‘València amb Palestina: Manifiest de resistència davant el genocidi a Gaza’.

CCOO PV hace un llamamiento a participar en la Cadena Humana por Palestina

El sindicato estará presente en la acción prevista para el 12 de mayo, a las 11.00 horas, en el paseo marítimo de València, organizada por la plataforma «València con Palestina» de la cual Comisiones Obreras forma parte.

Los pueblos del mundo tienen que levantarse contra el genocidio que sufre el pueblo palestino. Es por eso que el sindicato hace un llamamiento a la participación de la afiliación para unirse a la Cadena Humana por Palestina, una manifestación de solidaridad y de esperanza que tendrá lugar el próximo domingo día 12 de mayo, en el paseo marítimo de València. Nos reuniremos junto a las estatuas de los delfines a las 11 h de la mañana para formar una cadena que se extenderá a lo largo del paseo, simbolizando nuestro compromiso indestructible contra el genocidio y la limpieza étnica.

Desde “València por Palestina” perseguimos que esta cadena humana sea una expresión diversa y poderosa de solidaridad, que represente personas de todas las edades y procedencias unidas contra las injusticias perpetradas contra el pueblo de Palestina.

Únete a la causa: