Sección Sindical CCOO de la UPV

Secció Sindical CCOO

El Senat retalla la Llei de Ciència negant l’estabilitat del personal de la investigació

logocabecera
El dimarts 19 de juliol de 2022 el PP i ERC van frustrar la llei de Ciència.
L’esmena proposada pel PP i secundada per ERC suposa l’eliminació de la possibilitat de contractes indefinits al personal de la investigació.

És inexplicable que el Senat retalle la Llei de Ciència negant l’estabilitat al personal de la investigació

La nostra proposta anava encaminada a l’extensió de l’obligatorietat de signar contractes indefinits al personal que treballa en projectes finançats amb fons europeus competitius i passar a considerar al personal tècnic i de gestió com a part del personal d’investigació perquè puguen desenvolupar la seua carrera laboral.

Per a CCOO les queixes i els atacs rebuts a aquesta proposta no tenen justificació, ja que ni l’increment en la gestió de contractes ni l’efecte econòmic per les indemnitzacions per acomiadament poden ser motiu per a impedir que les investigadores i els investigadors desenvolupen el seu treball amb la serenitat i certitud suficient.

Més info:

ccoo

El martes 19 de julio de 2022 el PP y ERC frustraron la ley de Ciencia.
La enmienda propuesta por el PP y apoyada por ERC supone la eliminación de la posibilidad de contratos indefinidos al personal de la investigación.

Es inexplicable que el Senado cercene la Ley de Ciencia negando la estabilidad al personal de la investigación

Nuestra propuesta iba encaminada a la extensión de la obligatoriedad de firmar contratos indefinidos al personal que trabaja en proyectos financiados con fondos europeos competitivos y pasar a considerar al personal técnico y de gestión como parte del personal de investigación para que puedan desarrollar su carrera laboral.

Para CCOO las quejas y los ataques recibidos a esta propuesta no tienen justificación, ya que ni el incremento en la gestión de contratos ni el efecto económico por las indemnizaciones por despido pueden ser motivo para impedir que las investigadoras y los investigadores desarrollen su trabajo con la serenidad y certidumbre suficiente.

Más info:

ccoo

Secció Sindical de CCOO-UPV   Camí de Vera S/N – Edifici 6E – 46022 VALENCIA. tef +34 963 877 040 ext. 77040- 77043
Campus Vera: Chelo – Ildefonso ext. 77043 / Julia – Pepe ext. 77040 / Alonso ext. 79029
Campus Gandia: Juanjo Escobar ext. 43003 / Campus Alcoi: Pepe Mantas ext. 28428 – 28506
faceico twiterico mailico webico logopie Comissions Obreres, amb tu construïm futur. T’ajudem en totes les qüestions laborals, encara que no estigues afiliat.
Vull Afiliarme