Sección Sindical CCOO de la UPV

Secció Sindical CCOO

El 9 d’Octubre al carrer per guanyar sobiranies

CCOO PV anima tota l’afiliació, i la ciutadania en general, a acudir a les diferents mobilitzacions que es faran arreu del territori valencià per celebrar la nostra identitat i les nostres arrels, en camí per tot allò que ens queda per esdevenir un poble més madur.

Cartell de la convocatòria

El sindicat forma part de la Comissió 9 d’Octubre convocant de la manifestació del diumenge que ve a les 18 hores des de la plaça de Sant Agustí de València, una data assenyalada en el calendari amb una dimensió reivindicativa. Cal exigir una autonomia més completa, un major autogovern, perquè sols des de la proximitat es pot regular i atendre les necessitats de les gents que viuen en el propi territori.

Comissions Obreres del País Valencià eixirà en la manifestació del Cap i Casal amb una pancarta pròpia per reivindicar, també en un dia com aquest, la dignitat i els drets de la classe treballadora. Totes les persones interessades a eixir darrere de la pancarta del sindicat podran acudir a les 17.45 hores al cantó de l’IES Lluís Vives amb el carrer Xàtiva.

El lema d’enguany serà: ‘Guanyem sobiranies’.

Necessitem més sobirania per posar fi a l’infrafinançament i exigir la condonació del deute històric que se’n deriva.

Necessitem més sobirania per disposar de més recursos propis i crear alternatives viables de desenvolupament i progrés més respectuosos amb el medi ambient.

Necessitem guanyar sobirania per assumir plenament els principis del feminisme i fer efectiva la igualtat de drets entre homes i dones en tots els àmbits.

Necessitem guanyar sobirania per situar la nostra llengua i cultura en el centre de l’impuls civil. Hem de guanyar sobirania energètica i no dependre dels grans grups d’interessos i de mercats especuladors.